piątek, 31 sierpnia 2012

Magnolia - spodnie i buty - kursik

Witajcie !
Dziś ostatnia część :)
Nie będę obrazować krok po kroku bo zasada jest ta sama : 
od najjaśniejszego po najciemniejszy i z powrotem :)

Do pokolorowania spodni użyłam odcieni : B00 - B02 - B05- B02 - B00 - i na koniec najjaśniejsze miejsca podkreśliłam kolorem 0

Do pokolorowania uzdy ( mam nadzieję, że to tak się nazywa :) - jak nie to piszcie )
użyłam E77 - E49- YR23 i 0 do wycieniowania

Butki : W0 - W2 - W5 - W2 - W0
Na koniec białym pisakiem Mitsubishi Pencil White 
podkreśliłam kreseczki na butach i czapce ( na środku )

I gotowe !


 Miłego dnia !




2 komentarze:

  1. Świetny kursik :) Właśnie do mnie dotarło jakie braki w pisaczkach mam buuuu

    OdpowiedzUsuń
  2. haaa ja to nie chce nawet myśleć ile kolorów by mi się jeszcze przydało.... :)

    OdpowiedzUsuń