niedziela, 26 sierpnia 2012

Przepisy z Tildą

Witam się ponownie,
W końcu mam okazję pokazać jedną z moich ostatnich prac oraz z lekka się przedstawić. Mam na imię Sylwia, prowadzę bloga qrcza-k.blogspot.com. Miłością do Magnolii zaraziła mnie Gosia S. na zeszłorocznym zlocie.
Oto mój przepiśnik z Magnoliowym stemplem i dużo szycia - czyli to co qrcza-k lubi najbardziej.
Magnolia pokolorowana kredkami akwarelowymi, niestety "jeszcze" nie dorosłam do wyższego wtajemniczenia. Przyznaję się kolorowanie Distressami zaczyna być kuszące.

6 komentarzy:

  1. Śliczny notesik - Tilda przeurocza, ślicznie pokolorowana, kolorystyba bardzo kobieca. Przeszyć zazdroszczę i podobają mi się bardzo (nie mam maszyny), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam te przeszycia - przepiśnik super ! A stempel uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepiśnik :) Tej Tildy zazdraszczam echhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny przepiśnik i jedna z moich ulubionych Tild :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca. Tildunia boska :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Tilda jest świetna, żałuję, że jej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń