poniedziałek, 24 września 2012

Narodzinowe Tildy

Te anielskie Tildy postanowiłam wykorzystać do narodzinowych kartek. Delikatne pastelowe papiery w połączeniu z delikatnym kolorowaniem.




kolorowałam promarkerami
ciało: blush, tan, dusky pink, baby pink
włosy: tan, caramel, cocoa
sukienka i rajty: almond, baby pink, blender
do skrzydeł użyłam: ice grey 1 i brokatu w kleju - Star Dust 



ciało: blush, tan, dusky pink, baby pink
włosy: primrose, buttercup, caramel
sukienka i rajty: lavender, almond, blender
do skrzydeł użyłam: ice grey 1 i  brokatu w kleju - Star Dust 


12 komentarzy:

  1. Śliczne!!! Ładne mają brokatowe skrzydełka, muszę kiedyś wypróbować. A klej jakiej firmy? - bo moje są jakieś do .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu, jakie piekne!
    Jak ja strasznie zazdroszczę promarkerów :)
    ale chyba nie umiałabym nimi tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paseczkowa ja dopiero kilka Tild pokolorowalam promarkerami to naprawdę nic trudnego! polecam

      Usuń
  3. Świetne włosy! :) No i oczywiście całe karteczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pokolorowane Tildy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie, pięknie się prezentują.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby proste i skromne a pełne elegancji no i kolorowanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są urocze i Tildki i kartki:)

    OdpowiedzUsuń