poniedziałek, 22 października 2012

mono i stereo :)

Hej ! dawno mnie tu nie było, ale myślę o Was codziennie :)
Takie piękne kartki się tu pojawiają codziennie - to dowodzi, że utworzenie tego bloga było świetnym pomysłem :)
 Dzisiaj pokażę Wam trzy kartki
Pierwsza, z serii mono - założenie - minimum koloru. 
Stempel pokolorowałam kilkoma odcieniami  brązu tuszami Distress Ink.
Kwiatki i tag to wykrojnik z Magnolii. 
Papier : Tęsknota z kolekcji Ocean Uczuć


Kolejne dwie kartki, wykonane w bardziej radosnym dniu :)
Ślubne !

Stemple pokolorowane Copic-ami
Papier : Pastelowa Rapsodia ( niebieski i dodatki )
Magnolia ( różany )
Suknie, kwiatki i welon są obsypane brokatem 



Miłego wieczoru !

12 komentarzy:

  1. o kurcze pierwsza kartka jest cudowna!!!!
    reszta też piękna ale pierwsza mi się okropelnie podoba kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. To obie ślubnie podziałałyśmy:-). Fajne karteczki! Pierwsza zajefajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta Tilda ślubna z dziewczynką - jest cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kartki, cudowny jest ten magnoliowy papier w różyczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te kartki :) kolorowanie mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie środkowa najbardziej urzekła choć wszystkie są perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie urzekły blond włosy w tej ślubnej z dziewczynką! Mi coś nie wychodzą te jasne włoski..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślubna Tilda przeurocza! Reszta też przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, oj chyba będę się do ciebie uśmiechać o odbitki ślubnych Magnolii :) idealnie by mi pasowały do mojego organizera ślubnego, co prawda sala zarezerwowana dopiero na 7 czerwca 2014 roku ale wolę wcześniej zabrać się za organizację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie są wszystkie!!! Kiedy ja tak będę kolorować - super jest ta pierwsz - kolorystyka, a na drugiej śliczny stempelek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń