poniedziałek, 4 lutego 2013

Urodzinowo

Po prostu musiałam pokolorować mój najnowszy stempelek. Zazwyczaj hurtowo koloruje kilka stempelków a potem je wykorzystuje w miarę potrzeb. Tym razem było inaczej. Miałam w głowie ogólny zarys kartki,wiedziałam ze chce ja zrobić z ta Tilda ale kolorowałam ja dopiero po zrobieniu bazy karki. Najpierw liski miały być białe ale jakoś mi tak mdło było i pokolorowałam je promarkerem. Właśnie pod kolor listków jest tez ubranko. Dzieki temu fajnie mi się przełamały różowości.


Od Magnolia stamps

Karteczka trochę walentynkowa, ale u mnie z przeznaczeniem na urodziny starszej córki. Ogólnie jestem zadowolona z efektu.

PS.Spotkała mnie wielka niespodzianka,bo w jednym z marketów zobaczyłam magazyn Magnolia Ink. Po raz pierwszy w naszym kraju. Oczywiście zakupiłam i kolejna niespodzianka była cena.Na gazecie nabite było 7.99 GBP a ja zapłaciłam tyleż samo, tyle ze w euro. Jednym mankamentem jest nowy format.Stary był bardziej poręczny i kolorystykę miał o wiele lepsza. A wy jaka macie opinie na nowa wersje magazynu?

1 komentarz:

  1. Piękna karteczka super stempelek
    ja najnowszego magazynu jeszcze nie mam i nie wiedziałam że w naszych marketach można dostać :)

    OdpowiedzUsuń